HANDELSBETINGELSER

Virksomheden Flöss ApS tilbyder online handel via webshoppen www.floess.dk Vi modtager bestillinger direkte via webshoppens betalingssystem.

Ved onlinehandel hos floess.dk er det en betingelse, at du som bruger accepterer vores handelsbetingelser. Herefter er både Flöss ApS og du som kunde bundet af disse betingelser. Betingelserne er i fuld overensstemmelse med dansk lovgivning for internethandel.

Ved online handel hos www.floess.dk accepterer du automatisk følgende betingelser:

LEVERING
Hos Flöss bestræber vi os på at sende dine varer i løbet af 1-3 hverdage. Bemærk dog, at der i tilfælde af forsinkelser hos leverandører eller under specielt travle perioder kan forekomme længere leveringstid.
Vi sender bestillingerne med GLS og tilbyder fri fragt ved køb på over 1.000 DKK. 

Skulle der opstå forsinkelser hos fragtudbyder kan Flöss ikke drages til ansvar for dette, og i tilfælde af svært forsinkede varer, eller udeblevne leverancer, fremsender vi selvfølgelig, en ny vare til dig, såfremt den stadig er på lager.

FRAGTPRISER

GLS Pakkeshop:
39 DKK ved køb under 1.000 DKK inkl. moms
Gratis ved køb over 1.000 DKK inkl. moms

Levering til privatadresse:
49 DKK ved køb under 1.000 DKK inkl. moms
Gratis ved køb over 1.000 DKK inkl. moms. 

Betalinger for ordre lagt på www.floess.dk sker via en sikker forbindelse der varetages af Bambora og efter aftale med Flöss ApS.

Hos Flöss ApS kan du betale med:
Dankort/VISA Dankort
VISA/VISA Electron
Mastercard
Maestro
MobilePay

Alle priser på www.floess.dk er angivet i DKK og er inklusive 25% moms. Bestiller du fra et ikke EU-land fratrækkes moms automatisk når du afslutter dit køb. Se afsnittet om told og moms for yderligere information. Beløbet på varen trækkes først fra din konto, når varen en afsendt. 

TOLD OG MOMS

Bestiller du fra et ikke EU-land, undgår du at skulle betale dansk told og moms. Vær dog opmærksom på, at varen højst sandsynligt bliver påført lokale skatter og told, som Flöss ikke kan drages til ansvar for.

Tilbageholdelse af din pakke i tolden kan forsinke forsendelsen.

FORTRYDELSES- OG RETURRET

Hvis ikke du er fuldt ud tilfreds med dit køb på www.floess.dk er du velkommen til at returnere varen til os. Du har 14 dages fortrydelsesret og den løber fra den dag ordren modtages af enten dig eller en anden person, som befinder sig på adressen. Bemærk, at hvis du har valgt levering til en PakkeShop, så starter fortrydelsesperioden den dag ordren leveres til pakkeshoppen. 
Varen skal være i samme stand som ved modtagelse, såfremt dette ikke er tilfældet forbeholder vi os retten til at afvise returvaren.

Det er desværre ikke muligt at bytte til en anden vare online, så ønsker du at bestille en ny vare, skal du returnere din købte vare og lægge en ny ordre på floess.dk
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@floess.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Varen sendes retur til:

Flöss Aps
Dronning Olgas vej 49, 2.th
2000 Frederiksberg

Fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler dig som køber.

Ved afviste eller ikke-afhentede pakker opkræves et gebyr på 79,-

Bemærk: Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling. Dvs. vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops. 

OBS det ikke er muligt at afhente eller levere pakker direkte på vores adresse. 

REKLAMATIONER

Alle varer er omfattet af købelovens regler om to års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden to år efter købet (Du skal altså klage så snart fejl eller mangel ved varen opstår). Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbagebetalt eller få et afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ved varen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller ved anden skadevoldende adfærd. Reklamationsretten dækker derfor ikke, når fejl opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler, kan du kontakte os via mailadressen info@floess.dk Du bedes uddybe hvad problemet er med den pågældende vare.

FEJL & UDSOLGTE VARE

Hos Flöss tager vi forbehold for pris- og lagerfejl samt udsolgte varer eller trykfejl.
Vi tager altid kontakt til dig i tilfælde af ovenstående.

Forbehold for varegengivelse.
Da de farver, du ser på webshoppen, afhænger af din skærm, kan vi ikke garantere, at din skærm viser den akkurate farve, som varen har ved levering. Vi bestræber os på tydeligt og klart at gengive farve, snit og materiale under hver style.

Vi henstiller til altid, at tjekke farverne og kvaliteterne på hjemmesiden, inden at der foretages en reel bestilling på de sociale medier (herunder Instagram eller facebook) da produktbillederne på de sociale medier kan forekomme afvigende fra virkeligheden, ved ex. brug af filtre osv. på billederne.

PERSONLIGE OPLYSNINGER/SIKKERHED

For at du som kunde kan indgå en aftale med Flöss ApS har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Indsamlingen af ovenstående oplysninger er nødvendige for, at vi kan levere bestillingen til dig.

Personoplysningerne registreres hos os og opbevares i fem år, hvorefter de slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Oplysningerne afgivet til Flöss videregives på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.