Levering
Hos Flöss sender vi dine varer i løbet af 1-2 hverdage – ved bestilling inden kl. 12.00 på hverdage bestræber vi os på, at ekspedere ordren samme dag. Bemærk dog, at der i tilfælde af forsinkelser hos leverandører eller under specielt travle perioder kan forekomme længere leveringstid.
Vi sender bestillingerne med Postnord eller GLS, eller DAO.
Skulle der opstå forsinkelser hos fragtudbyder kan Flöss ikke drages til ansvar. I tilfælde af svært forsinkede varer, eller udeblevne leverancer, fremsender vi selvfølgelig, en ny vare til dig, såfremt den stadig er på lager.

 

Retur 
Hvis ikke du er fuldt ud tilfreds med dit køb på www.floess.dk er du velkommen til at returnere varen til os. Du har 14 dages fortrydelsesret og den løber fra den dag ordren modtages af enten dig eller en anden person, som befinder sig på adressen. Bemærk, at hvis du har valgt levering til en PakkeShop, så starter fortrydelsesperioden den dag ordren leveres til pakkeshoppen.
Varen skal være i samme stand som ved modtagelse, så frem dette ikke er tilfældet forbeholder os retten til at afvise returvaren.


Det er desværre ikke muligt at bytte til en anden vare online, så ønsker du at bestille en ny style, skal du returnere din købte style og lægge en ny ordre.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@floess.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Varen sendes retur til:

Flöss Aps
Dronning Olags vej 49, 2.th
2000 Frederiksberg

Fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler dig som køber.

Ved afviste eller ikke-afhentede pakker opkræves et gebyr på 79,-

Bemærk: Vi modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling. Dvs vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops. 

Reklamationsret

Alle varer er omfattet af købelovens regler om to års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden to år efter købet (Du skal altså klage så snart fejl eller mangel ved varen opstår). Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbagebetalt eller få et afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ved varen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller ved anden skadevoldende adfærd. Reklamationsretten dækker derfor ikke, når fejl opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler, kan du kontakte os via mailadressen info@floess.dk Du bedes uddybe hvad problemet er med den pågældende vare.

Fejl & udsolgte vare 

Hos Flöss tager vi forbehold for pris- og lagerfejl samt udsolgte varer eller trykfejl.
Vi tager altid kontakt til dig i tilfælde af ovenstående.